A Meisels Magyarország Kft. webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ a felhasználói élmény optimalizálása érdekében. Rendben
Termékek Menü
0

Reklamáció és Garancia

Reklamáció és garancia

A megrendelt és kiszállított ékszerekkel kapcsolatban bármilyen kifogásod lenne, pl. nem jó a mérete, nem tetszik az ékszer, kérjük minden esetben haladéktalanul jelezd nekünk az info@ekitoekszerek.hu email címen!.
100% garanciát vállalunk minden egyes megrendelésre, hogy a kézhezvételtől számított 14 napon belül kicseréljük, vagy adott esetben visszafizetjük a rendelés értékét!

A visszaküldendő ékszereket minden esetben eredeti csomagolásban, sérülésmentesen kérjük vissza AJÁNLOTT postai küldeményként címünkre. Amint visszaérkezett a csomag, felvesszük Veled a kapcsolatot, és vagy kicseréljük a terméket, vagy visszafizetjük az árát. Ha az ékszer mérete nem volt megfelelő, akkor kicseréljük másik méretre, ha nincs raktáron a megfelelő méretből, akkor legyártjuk, vagy ha nem elérhető, akkor visszafizetjük az árát.
Az általunk forgalmazott ékszerekre 6 hónap általános garanciát vállalunk. A nem megfelelő használatból eredő károkért és sérülésekért, a hordásból adodó természetes kopásért nem tudunk felelősséget vállalni. Ezekben az esetekben az ide vonatkozó jogszabályok az irányadóak.

Ezüst ékszereink mindegyike hivatalosan fémjelzett, finomságjellel (925) és névjelünkkel ellátott, NEHITI által bevizsgált ékszer. A 2gr alatti ezüst ékszerek a hatályos jogszabályok szerint csak finomságjellel (925) rendelkeznek. Fémjel csak a 2gr feletti ezüst ékszerekre tehető (további információt ebben a témában a NEHITI weboldalán találhat.)

http://www.mkeh.gov.hu/hivatal/szervezetiabra/nemesfemvizsgaloigazgatosag

 

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről

VI. Fejezet

A fogyasztói jogok érvényesítése

Panaszkezelés, ügyfélszolgálat50

17/A. §51 (1)52 A vállalkozás köteles a fogyasztót tájékoztatni

a) a székhelyéről,

b) a panaszügyintézés helyéről, ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével,

c) a panaszkezelésnek az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint

d) a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás 17/B. § szerinti ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

(1a)53 A tájékoztatásnak fogyasztói jogvita esetén ki kell terjednie a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez való fordulás lehetőségére, valamint tartalmaznia kell a békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. A békéltető testületekről történő tájékoztatási kötelezettséget világosan, érthetően és könnyen elérhető módon kell teljesíteni, internetes honlappal rendelkező vállalkozás esetén a honlapon, honlap hiányában az általános szerződési feltételekben, általános szerződési feltételek hiányában pedig külön formanyomtatványon. Üzlettel rendelkező vállalkozás esetén az e bekezdés és az (1) bekezdés szerinti tájékoztatást jól láthatóan és olvashatóan kell megadni.

(2) A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.

(3) A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,

b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a (6) bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (6) bekezdésben írtak szerint köteles eljárni.

(4) A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

(5) A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

(6) Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

(7) A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

(8)54 A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Gyűrűmérő + vélemények

Instagram
Keresés
Anyag
Méret
Nem
Szélesség
Fizetési lehetőségek





 

Facebook
Zopim
Árukereső vélemények
PUSHCREW
Pinterest